Продавець Меблеве ательє "Амадо" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
214 відгуків

Если вы хотите

Меблеве ательє "Амадо"
+380 (93) 561-11-00
+380 (98) 561-11-00
+380 (48) 702-55-88

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Самовивіз"
  • Транспортна компанія
  • Доставка кур'єром
  • Доставка поштою
  • Доставка "Нова Пошта"До відділення

Способи оплати

  • Післяплата "Нова Пошта"
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Интернет-магазин amado.in.ua представляет отечественных и импортных производителей, несущих гарантийные обязательства перед покупателями, и выступает гарантом их выполнения.

Для гарантийного обслуживания товара, необходимо предоставить чек о покупке товара или расходную накладную, фото паспорта и фабричной этикетки.

Срок предоставления гарантийного обслуживания мебели 12 месяцев со дня покупки, при эксплуатации по правилам в надлежащих условиях. В течение этого срока устраняются производственные дефекты, либо заменяются детали, в случае если, невозможно устранить эти дефекты. Гарантия не предоставляется, если мебель повреждена в результате неправильного обращения.

В случае самостоятельной сборки покупателем, детали проверяются на наличие брака. При обнаружении сборку необходимо остановить, упаковать деталь в фабричную упаковку для замены. Гарантия не предоставляется, если деталь со следами сборки или отсутствует заводская упаковка.

Меблі перед відправкою перевіряється на наявність дефектів, також перевіряється повнота комплектації. Вантаж страхується на повну суму, і перевізник несе відповідальність за цілісність вантажу. При отриманні від перевізника покупець також повинен перевірити виріб, тільки після цього розрахуватися з кур'єром. У разі виявлення дефектів, вантаж не приймати, документально оформити відмову повідомити інтернет магазин. У такому разі перевізник відшкодує збитки. Як показує практика, ушкодження отримані при транспортуванні видно при зовнішньому огляді. Пробоїни, подряпини, вм'ятини видимі на упаковці, вказують на ділянки товару які необхідно особливо уважно оглянути.

Обов'язково оглянути лицьові (фасадні) поверхні, скляні, дзеркальні, глянцеві елементи.

Якщо виявлені пошкодження при транспортуванні, необхідно оформити відповідний акт, для того щоб отримати страховку. Необхідно повідомити представника інтернет-магазину.

У разі самостійного складання покупцем, деталі перевіряються на наявність браку. При виявленні збірку необхідно зупинити, запакувати деталь в фабричну упаковку для заміни. Гарантія не надається, якщо деталь зі слідами складання або відсутня заводська упаковка. Упаковку необхідно відкривати так, щоб можна було запакувати назад. Тобто акуратно розрізати пакувальний скотч, ні в якому разі не рвати упаковку. Це необхідно для того, щоб можна було довести, що шлюб заводський, а не отриманий при транспортуванні.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner